donderdag 26 november 2015

Video review Frozen Danoontje! | Foodstars

Hoi allemaal,

Vandaag review ik voor jullie de Frozen Danoontje. Jullie zullen vast wel allemaal de liedjes kennen waar je alledaags mee wordt plat gedraaid bijvoorbeeld: Let it go en Do you want to build a snowman.

Benieuwd naar mijn mening?






Vooral bij de kinderen is het een hype! Er is een hele mergandice uitgebracht. Hier heeft Danoontje natuurlijk goed op ingespeeld, ze zijn met hun Frozen drinks uitgekomen en ook de danoontje variant. Vandaag laat ik jullie weten wat mijn mening hier over is.



Mijn verwachtingen waren erg hoog moet ik je er wel bij vertellen, ik ken danoontje al van kinds af aan natuurlijk en weet nog wel hoe lekker ik die vond. Ik heb dan nu ook heel lang al geen danoontje meer gegeten, de laatste tijd ben ik gewoon wat meer van de yoghurt. Maar ik liep van de week door de winkel en dacht ik probeer het weer eens. De verpakking ziet er erg leuk en gezellig uit. Hij is wel wat meisjes gericht met de roze kleuren vind ik persoonlijk. Je hebt twéé smaken aardbei en banaan.



Allergieën:
Het product kan ook sporen bevatten van: gluten, ei en granen

Hoeveel sterren krijgt deze smaakmaker!?

Ben je nou benieuwd naar mijn mening bekijk dan mijn video op Foodstars




Q: Wat is jouw favoriete dessert? let me know!


Klik hier voor mijn kanaal





Follow


0 reacties:

Een reactie posten